kevin
Posts: 1015
Joined: Sat Dec 02, 2000 5:03 am

Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sat Aug 25, 2001 3:15 pm

A hacker has defaced a www.taleban.com website. Wanna see how it looks like click here :
<http://www.taleban.com/>
It looks really cool!
 
VirginA340
Posts: 2556
Joined: Sun Jul 17, 2005 12:35 pm

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sat Aug 25, 2001 3:19 pm

Nice job  Smile/happy/getting dizzy I hope to see the Taleban out of power soon enough.
"FUIMUS"
 
kevin
Posts: 1015
Joined: Sat Dec 02, 2000 5:03 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sat Aug 25, 2001 3:24 pm

I guess the hacker is Russian since his e-mail adress is on the Russian server .ru and he hates chechens like most of Russians (who understand what the war in chechnya is al about) do. Let's hope he is gonna deface www.kavkaz.org (a website of chechens) really soon.
 
Guest

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sat Aug 25, 2001 3:50 pm

classic!
 
We're Nuts
Posts: 4723
Joined: Sun Jun 04, 2000 6:12 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sat Aug 25, 2001 4:29 pm

He may be fighting for the right cause, but I can't support any hacking.
Dear moderators: No.
 
SInGAPORE_AIR
Posts: 11619
Joined: Mon Nov 13, 2000 4:06 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sat Aug 25, 2001 4:43 pm

Good riddance. I say the US bomb the military installations with loads of planes and kill all the military and Taleban. Good riddance I say to bad rubbish.
Anyone can fly, only the best Soar.
 
tbar220
Posts: 6706
Joined: Wed Feb 02, 2000 12:08 pm

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sat Aug 25, 2001 4:58 pm

Great stuff, it is very simple ((not the hacking, but the appearance)), but I personally absolutely hate all terrorist groups, especially those that attack the United States, i.e. the embassies, U.S.S. Cole.

This doesn't really do a thing though if you think about it. Just a website.

Tzvika
NO URLS in signature
 
Guest

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sat Aug 25, 2001 8:16 pm

Hey, I thought the taleban stupid gouvernment had the internet banned. How come they have their website? ummm... anyways, good job to whoever did the hack!
 
L-188
Posts: 29881
Joined: Wed Jul 07, 1999 11:27 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sat Aug 25, 2001 8:22 pm

Yeah I have to laugh....A little off the cuff but still... Laugh out loud
OBAMA-WORST PRESIDENT EVER....Even SKOORB would be better.
 
JetService
Posts: 4611
Joined: Mon Feb 21, 2000 1:12 pm

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sat Aug 25, 2001 9:51 pm

They should've used Photoshop to have Bin Lanen picking his nose. That pic would be perfect!
"Shaddap you!"
 
EGGD
Posts: 11880
Joined: Sat Feb 24, 2001 12:01 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sat Aug 25, 2001 10:03 pm

hahaha, thats hilarious.

 
GDB
Posts: 12653
Joined: Wed May 23, 2001 6:25 pm

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 3:17 am

Very funny piece of hacking on a deserving victim.
Hang on! Are these the same Taliban who torture and murder people for possessing TV's, radios, cameras etc. And they've actually banned all music and the taking of photographs.
And they've got a website on the 'decadent Western' Internet?
The rules are loosened when a foreign film-crew lets them spout their poison of course.
A BBC crew not long ago filmed some Taliban listening to music, smoking etc, things they happily murder others for doing.
But.....in the 1980's the CIA armed Bin Laden and his thugs when they were fighting the Soviets.


 
174thfwff
Posts: 2831
Joined: Thu Sep 04, 2003 12:47 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 5:31 am

Also, I support this guy about 800000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000%.

Oh, wait, I forgot to add more 0's to that. You can add alot more for your liking.
Brooklyn, Queens, Manhattan, Staten, Uptown, what now? Lets make it happen.
 
kolobokman
Posts: 1112
Joined: Tue Oct 10, 2000 5:32 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 5:53 am

How come I got 0 replys when I started the same threat about taleban.com 3 days ago ???????????????????????????
I can neither confirm, nor deny above post
 
174thfwff
Posts: 2831
Joined: Thu Sep 04, 2003 12:47 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 5:57 am

Sorry Kolobokman,
I didn't see yours.

With lots of love,

-174thfwff-
Brooklyn, Queens, Manhattan, Staten, Uptown, what now? Lets make it happen.
 
kolobokman
Posts: 1112
Joined: Tue Oct 10, 2000 5:32 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 7:09 am

That's cool 174thfwff,

I'll just restate my questions here... Has anyone visited that site before the hacking? What kind of info did the have there?

I can't wait for kavkaz.org to go down!! I've seen it hacked three times already, all were SUPER!

KoLoBoK
I can neither confirm, nor deny above post
 
tbar220
Posts: 6706
Joined: Wed Feb 02, 2000 12:08 pm

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 8:34 am

What is kavkaz.org?
NO URLS in signature
 
us330
Posts: 3409
Joined: Tue Aug 08, 2000 7:00 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 11:33 am

I support this hacker 100% in his efforts to piss of the Taliban.
 
Guest

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 11:46 am

It's funny to the westerners.

But it's not funny to those Talebans.
 
VirginA340
Posts: 2556
Joined: Sun Jul 17, 2005 12:35 pm

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 12:51 pm

The Taliban that harbors Osama Bin Laden should be bombed. I'm sure the Afghan people have been begging for an end to the tyrany for quite sometime. Who the hell are they to dictate other people lives like this and treat their women like crap. to them They are just a factory to produce sons. They suck. They and bin Laden also support the bombing of the USS Cole and the Embassies along with the idea to murder innocent American and Isreali civilians. They need to be destroyed like now.  Pissed Bastards all of them!!!  Pissed
The Delta Force can take care of them.
"FUIMUS"
 
Guest

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 1:24 pm

Kavkaz.org uses Apache sever which is harder to break into
 
airlinelover
Posts: 5287
Joined: Thu Jun 07, 2001 8:03 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 1:30 pm

Hilarious..

Chris
Lets do some sexy math. We add you, subtract your clothes, divide your legs and multiply
 
Guest

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 2:39 pm

LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!LOL!! Hilarious!! Funny as hell! LMAO! ROTFLMAO!
 
Marco
Posts: 4005
Joined: Sun Jul 09, 2000 3:41 pm

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Aug 26, 2001 11:18 pm

VirginA340 everything you're saying about the Taliban is correct, I totally agree with you. I really don't know why the USA isn't bombing the Taliban jack-asses.

GDB, the USA are now paying the price for arming that @$$-hole. Hopefully one day they'll kick his @$$!
Proud to be an Assyrian!
 
OH-LZA
Posts: 971
Joined: Fri Jun 08, 2001 12:29 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Mon Aug 27, 2001 1:07 am

ROFLMAO!

Zulu Alpha
 
Soku39
Posts: 1731
Joined: Fri Nov 03, 2000 7:16 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Mon Aug 27, 2001 5:09 am

What was on the site? I guess there fixing it. I got the 404 error when I opened the link.
The Ohio Player
 
tbar220
Posts: 6706
Joined: Wed Feb 02, 2000 12:08 pm

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Mon Aug 27, 2001 5:20 am

What is kavkaz.org? Will somebody tell me? I don't understand, just want to know. thanks
NO URLS in signature
 
kevin
Posts: 1015
Joined: Sat Dec 02, 2000 5:03 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Mon Aug 27, 2001 8:08 am

TBAR220:

www.kavkaz.org is the official web site of Chechen rebels. I guess you heard about this dirty conflict going on in Chechnya.
 
tbar220
Posts: 6706
Joined: Wed Feb 02, 2000 12:08 pm

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Mon Aug 27, 2001 12:59 pm

Ah yes, I have heard of it. Actually, I have no opinions on what is going on there, cause I have absolutely no idea where each side stands, and why they are rebelling and what not. Could somebody enlighten me?
NO URLS in signature
 
tupolev154b2
Posts: 1269
Joined: Mon Jun 26, 2000 9:01 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Mon Aug 27, 2001 1:23 pm

The Chechens are Muslims who want to break away from Russia and form their own country. If this occurs, this would be no different than what occurred to countries like the Belarus, Ukraine and Latvia.
 
Marco
Posts: 4005
Joined: Sun Jul 09, 2000 3:41 pm

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Mon Aug 27, 2001 5:45 pm

The chechans are basically terrorists and I'm glad that Moscow is crushing them.
Proud to be an Assyrian!
 
kolobokman
Posts: 1112
Joined: Tue Oct 10, 2000 5:32 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Tue Aug 28, 2001 1:26 am

Tbar220,

Belarus, Ukraine and Latvia (and other former Soviet republics) broke away and formed real civilized countries. Checnya on the other hand was controlled by terrorist from all over the world and no government was formed there. They were making money by kidnapping people and attacking neighboring regions. The also invaded parts of Dagestan (Russian republic) and killed more then 300 people in terrorist bombings just in Moscow. They had their independence (1991/94, 1996/99)! It DID NOT work!
Now Chechnya is under Russian controll, but terrorist like Khatab and Mashadov still have to work for the money the receive from abroad...they keep the guerilla war up...Mashadov has some chehens in his 'army', but Khatb's 'forces' are made up of people from other countries (especially afganistan)

kavkaz.org is their propaganda site, it was hacked a couple of times before, can't wait to see it hacked again!!!
I can neither confirm, nor deny above post
 
kolobokman
Posts: 1112
Joined: Tue Oct 10, 2000 5:32 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Tue Aug 28, 2001 1:36 am

By the way, bin Laden was trained by the CIA oficers in the 1980's..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I can neither confirm, nor deny above post
 
Guest

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Sep 09, 2001 1:57 am

Ha ha "THIS SITE IS NO LONGER AVAILABLE", it was funny while it lasted.
 
go canada!
Posts: 2886
Joined: Wed Jun 06, 2001 1:33 am

RE: Taleban.com Is Hacked. See It Now!

Sun Sep 09, 2001 4:08 am

Thats still funny, the taleban are too stupid to figure out what happens next.

Bomb the b**tards!
It is amazing what can be accomplised when nobody takes the credit

Who is online

Users browsing this forum: L410Turbolet and 10 guests