Demoose
Topic Author
Posts: 1891
Joined: Thu Mar 08, 2001 8:06 am

6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 3:44 am

as a member of this site today....bloody hell lol

Mark
Take a ride...fly across the sky
 
User avatar
jetjack74
Posts: 6611
Joined: Sun Jul 27, 2003 6:35 am

6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 3:47 am

Quoting Demoose (Thread starter):
as a member of this site today....bloody hell lol

"And there was much rejoicing, yay".

[Edited 2007-03-08 19:48:25]
Made from jets!
 
futuresdpdcop
Posts: 1226
Joined: Tue Feb 21, 2006 10:26 am

6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 3:48 am

Don't you wish you could have those 6 years back in your life???
 
Demoose
Topic Author
Posts: 1891
Joined: Thu Mar 08, 2001 8:06 am

6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 3:49 am

lol, to be honest no ALOT has happened in those 6 years
Take a ride...fly across the sky
 
adopim88
Posts: 1988
Joined: Wed Nov 08, 2006 12:33 pm

6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 3:50 am

Quoting Jetjack74 (Reply 1):
"And there was much rejoicing, yay".

 rotfl  !!
Early bird gets the worm, but the second mouse gets the cheese.
 
User avatar
LTU932
Posts: 13150
Joined: Fri Jan 06, 2006 12:34 am

6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 3:50 am



You asked for it, even if not directly...  Wink
Sometimes the only thing more dangerous than a question is an answer. - Ferengi Rule of Acquisition 208
 
Demoose
Topic Author
Posts: 1891
Joined: Thu Mar 08, 2001 8:06 am

6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 3:51 am

Well gotta give you peeps something to talk/bitch about  Wink
Take a ride...fly across the sky
 
jamesbuk
Posts: 3712
Joined: Mon May 02, 2005 11:52 pm

RE: 6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 3:57 am

And only 1925 posts!! which is about 1 per day  silly 

Anyway Congrats!

Rgds --James--
You cant have your cake and eat it... What the hells the point in having it then!!!
 
EWRCabincrew
Posts: 4311
Joined: Mon May 08, 2006 2:37 am

RE: 6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 3:58 am

Quoting Demoose (Thread starter):
as a member of this site today....bloody hell lol

anad the sound was heaerd thorughout the land....NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
You can't cure stupid
 
Demoose
Topic Author
Posts: 1891
Joined: Thu Mar 08, 2001 8:06 am

RE: 6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 3:59 am

Yes i do have a life lol
Take a ride...fly across the sky
 
carmenlu15
Posts: 4517
Joined: Sat Dec 25, 2004 1:24 am

RE: 6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 3:59 am

Quoting Demoose (Reply 6):
Well gotta give you peeps something to talk/bitch about



 biggrin 
Don't expect to see me around that much (if at all) -- the contact link should still work, though.
 
User avatar
Aeroflot777
Posts: 3037
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:19 pm

RE: 6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 6:21 am

Quoting Jamesbuk (Reply 7):
And only 1925 posts!! which is about 1 per day silly

Not everyone likes to post useless crap like most of A.net does.  Wink Only 1925 posts but 23 RR. Quality not quantity.

Quoting Demoose (Reply 9):
Yes i do have a life lol

 checkmark 

Congrats! Six years really is a lot for a website! Especially if you look back at everything thta happened.

Aeroflot777
 
User avatar
HAWK21M
Posts: 29978
Joined: Fri Jan 05, 2001 10:05 pm

RE: 6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 2:12 pm

Congrats.

regds
MEL
I may not win often, but I damn well never lose!!! ;)
 
Confuscius
Posts: 3568
Joined: Wed Aug 29, 2001 12:29 am

RE: 6 Years On A.net!

Fri Mar 09, 2007 3:19 pm

"Not everyone likes to post useless crap like most of A.net does...Quality not quantity."

I have neither  Sad


5 1/2 years and 1200+ posts.
Ain't I a stinker?
 
Thom@s
Posts: 11674
Joined: Thu Oct 19, 2000 2:03 am

RE: 6 Years On A.net!

Sat Mar 10, 2007 2:34 am

Join the club...

Thom@s
"If guns don't kill people, people kill people - does that mean toasters don't toast toast, toast toast toast?"
 
JetboyTWA
Posts: 345
Joined: Wed Jul 07, 1999 3:03 pm

RE: 6 Years On A.net!

Sat Mar 10, 2007 4:09 am

Damn I joined nearly 8 years ago and only have 294 posts....

295 now I guess  Smile
 
LHStarAlliance
Posts: 2096
Joined: Sat Nov 18, 2006 9:15 pm

RE: 6 Years On A.net!

Sat Mar 10, 2007 4:12 am

Congrats ! 6 years more !

Konstantin
Boycott The Olympic Games In Beijing !

Who is online

Users browsing this forum: aerlingus747, WIederling and 26 guests

Popular Searches On Airliners.net

Top Photos of Last:   24 Hours  •  48 Hours  •  7 Days  •  30 Days  •  180 Days  •  365 Days  •  All Time

Military Aircraft Every type from fighters to helicopters from air forces around the globe

Classic Airliners Props and jets from the good old days

Flight Decks Views from inside the cockpit

Aircraft Cabins Passenger cabin shots showing seat arrangements as well as cargo aircraft interior

Cargo Aircraft Pictures of great freighter aircraft

Government Aircraft Aircraft flying government officials

Helicopters Our large helicopter section. Both military and civil versions

Blimps / Airships Everything from the Goodyear blimp to the Zeppelin

Night Photos Beautiful shots taken while the sun is below the horizon

Accidents Accident, incident and crash related photos

Air to Air Photos taken by airborne photographers of airborne aircraft

Special Paint Schemes Aircraft painted in beautiful and original liveries

Airport Overviews Airport overviews from the air or ground

Tails and Winglets Tail and Winglet closeups with beautiful airline logos